Hasta/ hasta yakınlarının görüş ,öneri ve şikayetlere yönelik bilmeniz gerekenler:
-Hasta ve hasta yakınları; kendilerine sunulan hizmetler, hizmet süreçlerinde karşılaştıkları sorunlar ya da hastane ve personel ile ilgili görüş, öneri ,teşekkür ve şikayetlerini iletebilecekleri A blok poliklinik katında hasta hakları birimine ve tüm bloklarda bulunan dilek şikayet kutuları aracılığı ile iletebilirler.
-O Görüş,öneri ve şikayetlerini,
-Ne şekilde ; Hasta hakları birimine başvurarak veya tüm bloklarda bulunan dilek-şikayet kutularına ilgili form doldurularak
-Kimler;Hasta /hasta yakını
-Hangi birimler aracılığıyla ya da hangi araçları kullanarak ; Hasta hakları birimi aracılığı ile dilek şikayet kutuları,wep sitesi dilek şikayet butonu araçlarını kullanarak da görüş öneri ve şikayetlerinizi yönetime iletebilirsiniz.
-Kişisel verilerinizi bildirmeniz durumunda (tlf,mail adresi gibi )size mutlaka dönüş yapılacaktır.